Saturday, May 4, 2013

PENGUNDI HANTU SATU KONSPIRASI?


Banyak isu bangla mengundi sekarang ini.. ada gambar dan video seperti ini..


dan gambar ini


SEKIRANYA BETUL, ini angkara siapa? pada aku, aku melihat "pengundi" ini sengaja di suruh datang sewaktu ramai oranng bagi MEWUJUDKAN PERSEPSI bahawa kerajaan memberikan IC kepada bangla untuk mengundi BN, dan apabila ditangkap, mereka dengan selamba dan jujurnya mengatakan kerajaan bagi IC untuk mengundi BN

SEKIRANYA ini kerja kerajaan, adakah kerajaan akan membiarkan bangla mengundi di tempat yang penuh dengan mata-mata yang memandang? Ini tak ubah seperti merogol dikhalayak  ramai. KALAU AKU JADI KERAJAAN, aku TIDAK AKAN membenarkan bangla ini mengundi di tempat yang penuh dengan ramai orang dan dah tentu aku akan menjalankan kerja-kerja ini secara TOP SECRET.

Saya TAK KATA ini kerja PKR, ini cuma kerja tangan-tangan  ghaib yang nak buat huru-hara.. LOGIK ATAU TIDAK, setelah isu panas "BANGLA DI BAWA KE MALAYSIA UNTUK MENGUNDI" bermain-main di internet KONONNYA KERAJAAN MEMBAWA MEREKA MASUK KE SINI SECARA RAHSIA. tetapi dengan mudah kerajaan membenarkan  mereka ini datang ke pusat mengundi macam tiada masalah seperti SENGAJA mahu mereka ditangkap  dan SENGAJA mahu gambar dan video mereka diambil.

p/s : KALAU ADA BANGLA YANG BOLEH MENGUNDI, MUNGKIN MEREKA MEMANG TELAH MEMENUHI SYARAT UNTUK MENJADI WARGANEGARA MALAYSIA...
P/S : KERAJAAN KALAU JAHAT, MEREKA TIDAK AKAN BUAT KERJA-KERJA JAHAT DI DEPAN ORANG RAMAI..
JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN KHABAR-KHABAR ANGIN DAN JANGAN MUDAH MEMFITNAH



No comments:

Post a Comment